22dec

heeeeeeeeeeej.
klockan är strax fyra och det är nog dags att sova. johanna ligger bredvid mig och har såklart somnar. det brukar alltid vara jag som somnar först men icke today.
  kvällen har spenderat tillsammans med benjamin och johanna. yäääj! benjamin hyrde någon film med den var skitdålig så vi tittade inte på den, istället nöp vi varandra, sjöng väldigt fint på singstar och skrattade bara allmänt mycket. vi följde honom en bit och då gick vi även och mötte ludde en snabbis. jag är så sjukt trött och tänker inte skriva så mycket mer. ni ska få några bilder helt enkelt från denna trevliga kväll.

  
  

sådärja, mycket attraktiva bilder måste jag säga!
jag kanske skriver lite mer detaljerat om kvällen imån. får se om jag har orken på min sida!

sovsött. pusspuss

Kommentarer
Postat av: johannis

mumsiga bilder måste jag säga :D

2008-12-22 @ 16:12:40
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0