31dec

nu är jag så jäklas trött på allt och alla. varför kan inte bara alla bestämma sig? aaaaah. herregud mitt humör är verkligen inte på topp men jag ska fan se till att det blir det till imorgon. fast det kommer det nog! med festliga kläder och ja resten så kommer det bli alla tiders vill jag lova. inatt har jag sovit hos patrik men åkte in till stan för att sedan där möta lillatjocka mammsen för att kolla på nyårsklänning vilket har vart ett stort problem för mig. och när jag till slut hittar en skit fin åker hem och ska testa den igen trofan att den går sönder! aaah. det var bara för mig och mamma att åka in ännu en gång. till slut hittadej jag faktiskt något. en kjol och ett linne fast tillsammans ser det ut som en klänning så ah jag är nöjdis! hittade även ett skit snyggt nyårsnagellack från mavala rött som heter "madras" sket läckert. bara för att internet cpade igår så har jag inte laddat upp något inlägg. och föresten så är den cp fortfarande det funkar liksom inte att få upp några bilder. jaja

pussis och godnattis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0