det är så jag säger det

just nu är mitt humör nere på 0, jag är arg,ledsen&besviken. allt på en gång. jag vill bara skrika och kasta allt som är i min närhet i väggen. ursäkta mitt humör. men jag måste ta ut mina aggritioner någonstans så då får det bli här.

igår var jag hemma hos ludde med lite annat folk, mycket trevligt får jag väl allt säga att det var. när klockan var två ringde vi taxi! oj vad vi ringde.. kanske 4 taxi bilar antingen var det upptaget eller så blev det tjaffs. vid halv tre fick vi tag på en som skulle komma ut och hämta oss. klockan kvart i fyra hade fortfarande ingen taxi kommit, vi ringde till taxigubben x-antal gånger och han visste inte vart han var någonstans. tycker det är lite konstigt om man är taxichaffis och inte vet vart man är!
 Vid fyra kom han iaf. men inte nog med att han var sen, han var otrevlig också. och det ska han fasen få sota för. Vi var hemma vid halv fem och somnade bumms!

jag åkte med mamma till maxi och inhandlade lite smått och gott, lussekattar,julmust&chps till ikväll. när vi kom hem från stan gjorde vi oss några mackor, vörtbröd! satan vad gott det är. Och pepparkakor med mjuk-ädelost! det är farligt gott vill jag lova.

Nej nu ska jag sova en sväng vilket jag inte gjorde så mycket inatt.



puss so long!

Kommentarer
Postat av: fis

snyggggggiiing och fylloo;)

2008-12-13 @ 15:45:25
Postat av: johannis

har det hänt något? =( snyggis!

2008-12-13 @ 15:59:14
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Maddis

Svar johannis: det är inget att oroa sig för, lite problem bara! tack för att du bryr dig vännen, du är bäst!

2008-12-13 @ 16:31:54
Postat av: Madeleine

svar fis: du är snyggingen! höhö >,<

2008-12-13 @ 16:32:31
Postat av: mikaela!

du är fin madeleine!

2008-12-13 @ 17:30:27
URL: http://mikaelathim.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar mikaela: säger du som är 109398 ggr finare!!

2008-12-13 @ 18:13:22
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: Sofie

hur mår du??

hörde att du mådde lite dåligt igår :o

2008-12-14 @ 01:19:56
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

AAHhhhh du är så snygg människa!

2008-12-17 @ 09:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0