g o d m o r g o n

nu har jag precis kommit hem från läkaren, ett kort besök! ganska ovärt också. eller ah ovärt för att gå upp så tidigt. johanna sover fortfarande. så här ligger jag i min ensamhet och funderar på hur jag skall hinna klart med alla julklappar. får väl ringa mamma och kolla om hon har lust att ta en sväng på stan sedan. 
  vi har inte skaffat gran ännu. börjar faktiskt dra ihop sig, jag bara älskar den mysiga stämningen när man kommer ner i vardagsrummet och granen lyser upp allting. åhh kan knappt berga mig tills han flyttar in i huset.

jag har ett annat problem också, nyårsklänning!!! det måste jag införskaffa. en riktigt fin men ändå passande liksom. funderar på något svart. eller någon annan trevlig färg.

idag när jag kommer hem funderar jag på att pilla lite med bloggen, den känns liksom lite för höstig. men problemet är bara att man aaldrig har tid till det. man måste räkna med 4tim typ, om det ska bli bra då.
  men nu ska jag antingen försöka somna eller kolla på någon film,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0