GOD JUL!

nu är det julafton, äntligen. jag var precis uppe och sa hejdå till patrik som har sovit här inatt och då fick jag även syn på julstrumpan och där i låg såklart lite paket. fyra ögonskuggor från isadora i bruna och guldiga nyanser, precis vad jag önskade mig, en navelpircing och strumpor, haha rolig present men jag hade faktiskt önskat mig det.
  om bara tre timmar kommer släkten, och min kära kusin! när jag kollade under granen igår såg jag att det låg små paket där det stog doris på. haha lille missen ska få presenter. en sak jag bara måste säga! fysatan vad julbordet är äckligt. vörtbrädet är det ändå goda förutom godiset då. så det ser jag inte fram emot om jag ska vara riktigt ärlig. 
  
Tisdag:
jo men min tisdag såg ut såhär igår!
först väckte mamma mig för att vi skulle in till stan och fixa dom sista julklapparna. sedan mötte jag upp benjamin och johanna, vi satt och fikade ett bra tag på espresso house. sedan gick vi en sväng på stan också. mycket trevligt. efter det åkte jag hem och då fick jag besök av patrik. vi kollade på en julfilm för att få igång julstämningen lite mera så därför blev det "tomten är far till alla barnen" tänk att fira jul så? måste vara ganska underhållande som barn. sedan såg vi skräckfilmen "vacancy2" den var överskattad från våran sida. vi trodde att den skulle vara skit bra, men var verkligen inte så bra.


godmorgon doris!

men snälla nån jag höll på att glömma att önska mig en sak! kära gode gud gör så att snön faller här i alingsås.
nej nu ska jag ner och önska mina föräldrar god jul precis som jag önskar er en riktigt god jul!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0