godnattis alla nissar!

okeeej, nu är julafton bara sådär putsväck! käänns jätte tråkigt. jag älskar julafton så att det gärna skulle
kunna vara lite oftare. kvällen har varit toppen och jätte mysig. vi har badat i badtunnan och öppnat alla paket.
jag är nöjd, får jag väl ändå säga! pengar till en systemkamera och lite till ä r liksom inte dåligt. nu kan jag
knappt berga mig tills min älskade kommer hem till mig(kameran). men det ska jag allt fixa så fort som möjligt.
   jag känner att jag måste sova snart eftersom jag har sovit dåligt inatt och gick upp tidigt. jag har föresten
satt i min nya navelpiercing. ååh den är så läcker! tack mammsi, fast okej det var jag själv som valde ut den.
sen fick jag även massa annat fint.

jag hoppas att jag kan få lite kort så småningom på mina snygga grejjor.
men nu måste jag faktiskt sova, det är ju en dag imorgon också.
men lite bilder från dagen måste ni ju ha!









sovsött. pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0