julklappar

mmums, är inte chips det godaste som finns? speciellt svenska lantchips med gräddfil smak! det är iaf det jag sitter här och gluffsar i mig. dagen har tillbringats i göteborg tillsammans med min kusin. vi kikade runt efter julklappar. jag fick köpt tre stycken ett dushdraperi till min moster, en bok till mamma & en lavendel tvål till farmor. låter lite tråkigt kanske men jag vet att jag har dålig fantasi. igentligen skulle jag behöva massor med tips på julklappar!
  efter göteborg kom patrik hem till mig. men åkte hem lika snabbt igen! haha. men han kanske kommer tillbaka sen,vem vet!
jag är så jäklans trött, helt sinnesjukt. tror nog att jag ska sova en stund men först ska jag gå ner och ta mig lite julmust innan jag torkar ut.



en lite äldre bild på mig och emelie.

men iaf, puss
så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0