juldagen

med min nya te kopp och vörtbröd med ost på sitter jag nerburrad under täcket framför datorn. usch vad kallt det är ute! så typiskt att efter julafton då passar det fanimej att vara kallt. jag har iaf vart på bio med johanna och mamma "vi hade iaf tur med vädret, igen" haha herrejesus. typsikt mig och johanna humör säger jag bara^^ som jag sa, vi skrattade istortsätt hela tiden på fel ställen. men man ska ju skatta när det är roligt, inte sant? efter bion begav vi oss hem. och sedan jag kom hem har jag bara suttit vid datorn och tjockat mig med godis och extremt hög musik, jag är faktiskt ganska stolt över mig själv för jag har precis lärt mig att bränna skivor. (vilket inte alls är svårt) men ändå!
   jag har även laddat ner en beck film som jag förmodligen skall se i min ensamhet. fast det är ju ganska så skönt att vara för sig själv ibland. jag ska faktiskt upp tidigt imån, eller ah tidigt och tidigt men vid 11 nån gång. vi ska till farmor och olle som en gammal tradition på annan dan. då åker vi dit och äter lutfisk, vilket är sådär! lite får man allt ner. sen ska jag även försöka hinna med att gå på stan, kika efter systemis! efter det ska jag vara med johanna.

jaja, nu tjatar jag sådär väldigt igen! jag ska måla mina naglar nu, så ah!


bild från göteborg i lördags som jag inte har fått upp ännu!

PUSSIS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0