loneliness is not better when you're alone

hej alla små kottar!
jag är heeeeelt slut efter hmm låt mig se, 11tim i skolan. idag har jag alltså suttit kvar och pluggat, InDesign handboken ska då som sagt vara inlämnat imorgon. vi får väl se om jag hinner. men i värsta fall får den väl komma in en dag försent. men jag är ändå lite rädd för att aqua kommer döda mig om det inte är klart till imorgon.
   det var faktiskt mysigt att sitta kvar efter skolan. först var det bara jag och johanna! vi var lika tråkiga som vanligt, alltså skrattade åt allting. sedan kom cissi in till oss en sväng sedan kom även patrik till media. mysigt att ha med honom! efter det kom även agnes och frida. jodå det var riktigt trevligt.
jag och johanna beställde en pizza som var förjävla äcklig. helt fettig, asså fettet rann.. urschursch!

patrik följde med mig hem och åt sedan var det dags för honom att åka hem. så nu sitter jag här och lyssnar på bra musik och känner mig ensam, som vanligt på kvällarna!
jag kanske är lite tråkig som lägger ut massa låtar hela tiden! men för er som tycker om musik är det bara till att lyssna, och ni andra kan väl skita i att lyssna >,< tss.
nu blir det till att sova för imorgon har jag aqua i 3timmar.

PUSSIS!


inte nog med att låten är bra, videon är superbra!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hello Saferide är bäääst!

2008-12-17 @ 09:11:28
Postat av: maddo

svar olivia: eller hur! såååjävlabäst :)

2008-12-17 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0