lov för hela slanten

DET ÄR LOV! kan ni fatta, lovlovlov i ca en månad, för min del då.. eftersom att direkt när skolan börjar åker jag till spanien. mihii. jag är lycklig! väldigt lycklig.
Dagen började iaf med att vi gick till aulan och där kollade vi på någon julgrejjs. sedan gick vi en snabbis till klassrummet för att säga godjul typ. efter det gick vi på stan, vi skulle näligen äta någonstans, men det var fullt överallt. men tillslut beslöt vi oss för att gå till musses, alltså jag,johanna,ludde,benjamin&william.
  jag åt laxfjäril med refflad potatis. inte helt fel vill jag lova!
efter musses gick vi på stan en stund. jag och johanna provade nyårs-klänningar. åh vad man blir sugen!!!
om en stund kommer fia och ludde hit, vi ska kolla på film och ha det mysigt.

jag sitter faktiskt och kikar lite på juno, tro det eller ej men jag tycker faktiskt att den filmen är bra.
jaja! PUSS iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0