måndagsbarn

jag erkänner! jag är sämst på att uppdatera. iof är det kanske jobbigt om man lägger upp 10 inlägg per dag. men några fler skulle jag allt kunna fixa tycker man ju.

iaf så ligger jag nerburrad i sängen tillsammans med mina två täcken och min nalle. jag fryser som en tallkotte! jag kom precis hem, först så åkte jag till göteborg med johanna där jag fick med mig en jacka (kappa) ah jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. känns inte alls som att det är jag men jag vänjer mig nog! efter det åkte jag hem till johanna för att sedan träffa william och ludde, vi kollade youtube klipp!!! vilket liv,men visst var det trevligt.
  Jag har faktiskt haft utvecklingssamtal idag också, det gick väl fint! påstridig som jag är. allt gick väl helt okej förutom frånvaron då. men jag har faktiskt mina anledningar. men nu har jag faktiskt varit hos skolsköterskan och jag är förmodligen laktos , yess! aja sånt försvinner nog med åren.
imorgon har vi världens jobbigaste dag också, jag är pepp >,< nejjjj! men nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av självaste GRATTIS VÄRLDEN ! mihhihi, såbrasåbra!

fast.. ni ska få ett låttips också!
godnatt ♥


såååå himlans bra, jag smäller av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0