MIN FIS !

nu är klockan alldeles för mycket och jag har fortfarande inte gått och lagt min, shame on me! seriöst så måste jag faktiskt sova, det blir jobbigt om man vänder på dygnet för mycket.
  fast det är lite mysigt att ligga vaken alldeles ensam, alla sover i huset utom jag och doris, eller nej vänta. hon sover.
men iaf så har jag varit med fia hela kvällen. mycket trevligt, vi åkte in till stan och hyrde "barnhemmet" jag måste faktiskt säga att jag tyckte den var sådär. faktiskt under förväntan. men jaja, smäller man få ta.
imorgon ska jag in till stan, (vilket jag inte orkade idag) och handla klart allting till den stora dagen. pappa ska få en present också, men det är så jädrans svårt att hitta något till honom. jag ska göra mitt bästa, men det är faktiskt tanken som ränkas.
 esch, nu ska jag sluta tjata och ni ska få bilder från kvällen.






muppisarna själva!

nu blir det sova,
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har precis skaffat mig en blogg på blogg.se och skulle verkligen behöva hjälp!

Det är designen jag har frågor över..

Jag vill ha (som du) bilder på mig själv eller andra fotografier högs upp. Men jag förstår verkligen inte hur jag ska göra!

Det skulle vara jättesnällt av dig om du kunde/ville hjälpa mig så jag också kan komma igång och blogga!



Tack på förhand!

/Amanda

2008-12-23 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0