roligt åt ingenting!

tjeeeena!
jag och fia sitter här och leker med kondomer, faktiskt riktigt roligt! vi har vatten i dom och har målat små gubbar. jo vi är barnsliga, men tur att sånt är tillåtet.
om en stud ska vi nog in till stan och hyra en film, "barnhemmet" vi tror det blir den iaf. vi har också skaffat gran och klätt upp den så fint så! men otekniska som vi är fick vi inte igång ljusen. men det får pappa fixa när han kommer hem.

aja bara för att jag inte har något att skriva ska ni få en riktigt bra låt såhär på kvällskvisten.



jäävligt bra låt!

och ni ska faktiskt få en sak till, ett roligt klipp som jag och fia har väldigt roligt åt!


men vi hörs senare.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: tove

eller hur! :D jag drömde om att jag hade den på mig i natt och massa klockor på armarna haha xD kanske är ödet att jag ska köpa den;)!!

2008-12-22 @ 21:07:08
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0