slut på krafter

okej nu somnar jag nästan framför datorn.. jag orkar inte plugga mera nu, seriöst.
kvällen har då som sagt gått åt till att plugga mediakunskap jag ska nämligen göra omprov i det imorgon. oerhört sugen på det känner jag!
 patrik har varit här hos mig en stund också, så himlans mysigt! inte för att vi har gjort så mycket annat än att plugga men ändå. skoldagen har varit för seg ja alldeles för seg. börjar åtta och slutar fyra. hur kul är det liksom?

imorgon har jag håltimma i ca 3tim, och vad ska jag hitta på då? hinner nästan åka hem och äta lite men jag får väl se hur det blir med den saken. bara för att jag inte har något speciellt att skriva så ska ni få ett stört roligt klipp av mig!


hahahah, ät mig!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: johannaaaa

HAHA, är det på riktigt? :D

2008-12-04 @ 23:17:41
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Madd!

Svar: haha, tro det eller ej men det är fan på riktigt :D helt sinnesjukt igenltigen..

2008-12-05 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0