snön är på ingång!

hej allesammans!
klockan börjar närma sig fyra och jag är trött som ett as efter en lång dag i skolan. morgonen började bra, första dagen på länge som jag inte försov mig på. känns väl bra! jag tog tåget in för att börja dagen med foto. det blev inte precis mycket gjort, eller jo vänta jag framkallade och sedan när jag skulle hålla på med filmfixet och sånt då var filmen tom, väldigt roligt eftersom jag hade lagt gaaaanska mycket tid på det där. gör om, gör rätt som aqua säger! efter maten väntade ett långt pass med självaste aqua själv vilket var för segt. jag skulle till skolsyster för att kolla upp hur det har gått med laktosen. sedan skulle jag till den andra skolsystern för att kolla vikt & längd! imorgon skall jag dit igen och prata om lite andra saker. känns som att jag är den hela tiden nu! tsssss

fy satan vad vädret är mysigt, snöigt och kallt! det är precis så jag vill ha det. även fast det kan vara jävligt jobbigt, men på vintern får det faktiskt vara så! mamma har satt upp lite julsaker här hemma, tomtar och det gamla vanliga, urmysigt!
  Men nu måste jag ta en lite tupplur och kolla på gossip girl innan patrik kommer hit, men jag looooooovar att jag ska skriva senare. och då skriver jag även om gårdagen!

puss!


bild från förra vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0