SOMMAR OCH SOL

asså man kan ju inte låta bli att längta till sommaren. först av allt ska nyår vara över för det är ju trots allt roligt. men sen, sen vill jag fanimej ha sommar asså. det är ju faktiskt ganska bra iom att det kommer jag få, en vecka i spanien! inte för att det är jätte varm där men som en svensk sommar, det är ju inte dumt det heller liksom. om en stund ska jag iväg till farmor, jag är trött och allmänt ofräsh så jag är inte jätte sugen om ja får säga det själv, men en tradition är en tradition så ah.

och bara för att jag saknar sommaren så mycket ska ni få sommarbilder som jag aldrig har laddat upp! wow.

   

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning



kramar :D <3

2008-12-26 @ 21:31:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: madd

svar: nämen, tack detsamma! :) <3

2008-12-26 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0