finuligt

detta ska bli ett inlägg gjort utav rim, på idrotten idag fick man ta sig ett simm.
jag var för trött och lat så istället fick jag mat serverat på fat.
på espresso house tog jag och johanna en fika och tänka sig det är folk som tycker att vi är lika(?)
efter detta väntade matte oss så därför började vi gå loss.
tiden rann iväg så fort och innanför christina palms port väntades något stort.
så småningen om var det dags att gå hem och snarast började klockan närma sig fem.
jag fick besök av patrik min älskling, då fick jag blandannat en hälsning som bestod utav kyssar han är väl snäll som bjyssar?
efter en promenad i mörkret begav han sig hem och nu var jag ensam igen.
med datorn i knät och en kopp te i handen har jag fortfarande lite ont i tanden.
med min silvriga räls sitter jag här och klappar på min päls, alltså doris som är svart och våran lilla hus katt.

Nu ska jag nog snart sova, och det vill jag fanimej lova!
sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0