my new friend

hej igen! äntligen är kameran nyladdad, såklart att jag har fotat. inte för att jag är någon mästerfotograf men ah. jag är så sjukt nöjd. fick den liksom för 4300 på expert, det är ju som hittat nästan iaf! igår var jag såå trött att jag inte orkade uppdatera på kvällen så jag berättar lite snabbt om gårdagen. först var vi hos farmor & olle och åt middag. efter det åkte släppte pappa mig på allum där jag skulle möta upp ludde och ssåklart att turen var på min sida, det hade stängt! yes. sedan tog vi tåget hem till mig och åt. ssedan kom även fisen hit. när ludde åkte hem runt tolv tiden hade vi lite problem med att somna, eller ah mest jag! fia var trött. men jag hade iaf humöret med mig, så det blev lite flammsigt. sedan somnade vi.. för att sedan gå upp tidigt. idag när vi vaknade så hade fia blivit sjuk, men hurtig som jag är åkte jag in själv till göteborg. fast mötte patrik där. och den lilla jäveln skulle kolla på allt och alla! haha, nej men han släpade runt mig i göteborg i några timmar. men det var det värt! och en sak till, fyfan vad dyrt det är att åka tåg..helt jävla sanslöst, 62 spänn och jag hade verkligen med mig turen idag också för när jag skulle hem hade min biljett gått ut så då var jag tvungen att betala 62jävla spänn igen. aahh vad sur jag blev men det gick över fort när jag tänkte på vad jag hade i påsen (kameran).

oj vad jag babblar, det är jag bra på ja.


denna fick jag med mig hem från monki.


doris är tjock som vanligt!

jag har precis fått ner björn gustafssons film och ska sätta mig och kika på den!
hörs senare. pussis

Kommentarer
Postat av: fis

ohh va SNASIG:D du är min pudding!;)

2008-12-27 @ 20:45:56
Postat av: madd

svar fis: näjmen tack snuttis! du är min :D

2008-12-27 @ 20:48:45
Postat av: possan

JAG ÄR AVIS!!!

2008-12-27 @ 20:50:34
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: madd

svar possan : du har inget att vara avis på snyggfan! :)

2008-12-27 @ 20:58:17
Postat av: agnes

en sån tröja har jag med ^^

2008-12-30 @ 22:52:04
Postat av: agnes

jag har en likadan tröja på mig precis nu : P

2008-12-30 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0