10 dec

hej mina kära små vänner! igen..
nu sitter jag här med fisen, hon pluggar och jag sitter här och klagar på mitt blåmärke som jag fick igår när jag,johanna&wille var hemma hos ludde. vi skulle bestämt leka kurragömma fast i mörker. hela huset var nersläkt och jag springer i all världens fart rakt in i en bänk! fyyy vad ont det gjorde. haha men oj så roligt vi hade. 

Idag har jag varit med patrik och tagit det lugnt. alltid lika mysigt. och för en stund sedan kom fia hit, vi ska sätta på en skräckis snart vid namn "the hills have eyes2" verkar faktiskt jävligt läskig. men nu blir det sängen för våran del! hörs imån och sov nu gott för det ska vi göra.

first of all, pictures at us!



   
 tur att jag har dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0