28dec

hejhejhejåhej! med kameran o högsta hugg, han är med mig överallt men så är det ju alltid i början. jag lovar att mina föräldrar kommer hata mig & kameran om ett tag. men sånt får man faktiskt stå ut med. gårdagen spenderades tillsammans med puttisen, vi kollade på film, tog mängder med kort och busade! vi såg på beck faktiskt, som jag personligen älskar. idag morse kollade vi på ondskan, asså bättre film får man nästan leta efter! nej men helt ärligt så är den hur bra som helst. sedan rensade vi lite i patriks nya rum. åh vad fint det kommer att bli! sedan kom mamsi och hämtade mig, när jag kom hem så gick jag faktiskt ut en sväng med kameran! höhö. om en stund ska mamma och pappa iväg på middag och det har jag inte precis något emot eftersom jag älskar att vara själv hemma.
  lite bilder från igår kanske? jo,


patrik hittade också lite smått och gott i göteborg, blandannat denna ursnygga tröja från weekday!


och denna läckra skjortan från carlings!



jaja, nu ska jag kila ner och ta mig något att äta!
pussis <3

Kommentarer
Postat av: F

Din man har himla härlig stil må jag säga!

2009-01-10 @ 01:01:45
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: madd

svar: visst har han! kan du gissa vem som väljer kläderna då? (a)

2009-01-10 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0