godkväll

hola!
nu är klockan strax halv tolv och snart är det faktiskt dags att sova en säng. eller ah ca 8tim, vilket ska bli otroligt skönt.
dagen började med match mot vårgårda, det blev förlust för våran del. efter det åkte jag hem och sedan vidare för att städa på pappasjobb. pengarna är behövliga med tanke på att jag inte har köpt en ända julklapp ännu. jaja,efter det åkte jag hem till patrik där jag åt god middag. vi kollade även lite på wallander, synd bara att man har sett varenda film!

imorgon=ny vecka. och nu jävlar blir det till att plugga varenda dag.
jag är trött på allting just nu om jag ska vara ärlig,det går väl över men det är jobbigt så länge det varar!

en sjukt bra låt skadar väl ingen!



SOVSÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0