sister hazel

med nylackade naglar och trött som ett as sitter jag här igen,vilket liv jag har! joföresten vi simmade i dag på idrotten så trofan att jag är trött liksom.
   men fy vad roligt det var. man kände sig så lite igen.. jag och johanna var sist upp pga av att vi plaskade runt i vattnet, åkte rutschkana och klättrade på den där färgglada frigolitsaken. ojoj! och detta orsakade även att vi kom försent till mattelektionen så då beslöt vi oss för att gå till skolsyster istället, men nehepp då var hon på kurs! men det funkade ändå, vi fick iaf närvaro trots att vi inte var där >,< lite smått bra sådär.

efter skolan gick jag och johannis in till stan och fikade på espresso house, chai latte och kanelsnäcka. inte helt fel vill jag lova. sedan tog vi en sväng på stan. vi provade skor,skor i mängder! skit fula var dom också för den delen. lättroade är vad vi är. sedan begav vi oss hem till mig för att äta lussebullar. så det blev också att vi hamnade framför datorn med en film, GUD vad bra den var.. jag kan ju verkligen inte göra annat än att rekomendera den "christmas in wonderland" hur mysig film som helst, johanna somnade också vill jag då påpeka! alltid lika roligt att se film med folk som somnar -.-

nu ska jag sätta på ett avsnitt av Privileged som johanna tippsade mig om!
det är bara 16dagar kvar till julafton, kan man längta mer än vad jag gör?
fast jag inte har köpt en ända julklapp ännu.. iof vill ingen i min släkt ha någonting så det är väl skönt för min del synd bara att man känner sig illa tvungen att köpa någonting.

jag har precis bestämt att jag ska åka med pfister till stöten som en gammal tradition sedan två år tillbaka!


07


08


08

nästa gång blir det 09 ses stöten!
godnatt och en puss!

en sak till som jag bara måste påpeka, SISTER HAZEL!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer bli bäst ! :D <3

2008-12-14 @ 21:07:14
Postat av: madddde

klart att det kommer :D<3

2008-12-14 @ 22:09:16
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0