18dec

mina tänder värker, mitt huvud värker, min mage gör ont!
vad mer finns det att klaga på, när jag ändå är på G kan jag lika gärna fortsätta. fast näe nu får det vara nog.
gud vilken slappis dag jag har haft, vaknade upp hos johanna runt 10! vi var trötta och mådde lite sisådär sådärför blev det ingen skola för våran del.
vi gick till wille där vi åt god frukost: färska, frallor, färska lussebullar, äggröra, te, ost och lite till! det var verkligen längesedan man åt så god frukost, eller ah den kanske inte var så jätte speciellt, men jag är ju van vid två mackor med ost så.
vid halv två skulle jag till tandläkaren för att spänna lite och röntka så johanna följde med mig,snäll som hon är! efter de åkte vi hem till oss själva. jag såg på två filmer, "into the blue" fyfan vad jessica alba är snygg, helt sjukt! sedan kollade jag även på "the family stone" herreeeeguuud, SE DEN.. jävligt bra.

nu ska jag värma en kopp jordgubbs te och måla mina naglar röda.
och så ska jag passa på att längta till nyår. det är så roligt att göra sig fin! ta på sig fina kläder och fixa i ordning sig. ohhh nu pirrar det i kistan!

pusshaj!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi jag älskar också nyår :'D

vad ska du göra då?=)

2008-12-19 @ 12:37:31
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0