all by my self

nej om en stund ska jag faktiskt sova, va längesedan jag gick och la mig i tid. det brukar bli runt fyra och det är faktiskt för sent! men man har så svårt att somna när man är van vid att lägga sig sent men jag ska ändå försöka att somna vid senaste 1 idag. för imorgon kommer min snygging fia hit och då måste man vara utvilad liksom. 
  ikväll har nog varit den mest lugna kvällen på länge måste jag säga, jag har varit själv hemma precis hela kvällen utan både mamma och pappa. rädd har jag också varit eftersom att det var någon som gick på undervåningen iaf som det lät. jag har också gjort mat för en gångskull, asså jag är dålig på att göra mat, eller asså inte dålig men jag är bara allmänt lat,okej! haha men det blev, kålpudding,sås och potatis! sjukt gott måste jag faktiskt säga. men nu har min kära små päron anlänt till hemmet igen.



  
mamma är söt, och pappa också på ett hörn! höhö.
nej nu ska jag kila. pussemuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0