11 dec

nu har jag ändrat om lite på min blogg, höstbilderna passade inte riktigt in nu när det är vinter! fast jag ska göra om headern också,så småningom. gud vilken dag, började dagen med att gå till skolsyster igen. sedan lektioner som vanligt hela dagen lång. på slutet av dagen var mitt humör nere noll därför följde jag med mikaela in till stan en sväng. vi tog oss även en glass på mcdonalds, kallt men ruskigt gott!
sedan tog vi tåget hem. och gissa vad jag gjorde med en gång när jag hade kommit innanför dören? jo,jag somnade. det är nästan olagligt skönt måjagsäga. men också väldigt onödigt att vända på dygnet.

fan vad bra gossip girl var!!!! jag grät igenom hela avsnittet. helt sjukt! så det avsnittet lär man ju kolla på ett antal gånger.
men nu ska jag faktiskt fortsätta att plugga,redig som jag är!
  en sak som lars sa till johanna på hennes utvecklingssamtal idag var "Madeleine & johanna är så himla glada och trevliga, jag kan sitta inne i klassrummet och vara på lite dåligt humör, så kommer madeleine&johanna förbi och hejar så glatt. då blir man verkligen glad, det smittar av sig" blir man glad eller? yessssss.

Nu ska jag sova. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0