andra advent

okej, nu sitter jag här igen! nerbäddad i soffan med min vän datorn. jag börjar få ont i halsen också känns ju väldigt bra. men nej jag får fasen inte vara borta mer från skolan alltså. men det blir väl till att knarka alvedon och dricka te.
min helg har sett hur såhär:

fredag:
först gick jag på stan med johanna sedan åkte jag hem till mig och packade väskan för att åka in och ha myskväll med johanna. vi kollade på skräckfilmx2 och vid två tiden gick vi till william. han skulle bestämt hoppa ut igenom fönstret och sätta sig på johannas axlar, och OJ vad jag skrattade.. haha klumpiga som dom är ramlar dom! haha. vi var hemma runt halv fyra.

lördag:
vaknade vid elva tiden hemma hos johanna och då blev det till att göra sig iordning för att sedan spela match. matchen gick uselt och jag var på bara på allmänt dåligt humör. jag gick hem till johanna, duschade och gjorde mig iordning för att åka med mamma till stan och köpa skor. på kvällen åkte jag in till johanna och där var vi några stycken, mikaela,johanna,ludde,wille,petter och patrik! vi kollade på skräckfilm och gjorde massa ordlekar vilket var mycket underhållande. när alla hade gått gick jag och johanna en promenix hem till wille där vi var ett tag. vi var hemma halv fem och då vill jag lova att vi var sjukt trötta.

idag har jag bara tagit det väldigt lugnt, sedan kom putte till mig och vi kollade på skräck film timber falls se den! ganska sjuk men bra.
Nu blir det allt till att sova om jag ska orka med morgondagen.
sovsött pusspuss!


ibland saknar man sommarn liiiiiite för mycket!

Kommentarer
Postat av: Sofie

timber falls är helt sjuk!!

typ att hon har alla gamla foster i glasburkar och att hon har döpt dom, så jävla äckligt!!

2008-12-08 @ 20:17:06
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0