1dec

phuuuue, äntligen hemma eller ah äntligen & äntligen. men det känns som att jag har varit borta i flera dagar, fast iof har jag sovit borta i tre nätter så det ska bli lagom gott att sova i sin egen säng i natt +att jag har sovmorgon till tjugo över nio imorgen, inte så värst länge men alltid något!

jag har varit dålig på att uppdatera också, förlåt men ni ska få en kort sammanfattning,
  I lördags var jag hemma hos johanna med wille och johanna då, vi kollade på film och myste!
Söndags var jag med patrik, där sov jag även över. mycket mysigt! lite bilder från helgen följer här nedan.

idag försov jag mig, vilket var väldigt skönt. slapp engelskan!! sedan hade vi en oerhört slapp idrottslektion! efter det matte prov, vilket kändes som att det gick fint men så är det alltid och när man väl får tillbaka det så gick det tydligen skitdåligt. så därför har jag inga höga förväntningar. efter skolan åkte jag till pappa & städade, gud vad värt det är. pengar har ju aldrig skadat liksom!?
 Efter det åkte jag in till stan och träffade wille, vi skulle fika! men vad fan hände med det liksom? vi gick istället hem till honom och jonte kom även över, så titta på 8mile sedan var det dags att gå till tåget. På väg dit hade vi väldigt kul när vi ringde heta linjen, haha gud! äckligare gubbar får man ju leta efter.
  oj vad jag babblar! men nu ska jag tvätta bort sminket och sätta på 90210.

SOVGOTT-puss!
just det, bilderna...


thaimat med johanna,fredags!


johanna gillart!


pälsmössor!


gud så charmigt!


timjan är gosig,ja!


johanna är min gosegris


avslutar med en snygg bild på mig & wille!

brahaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0