29 nov

hejfickor&pojkar!
nu väntar jag på att mikaela ska hämta upp mig, vi ska åka och spela match mot Rångedala. jag är sååååååååååå taggad. nej! men jag ska allt försöka tagga upp mig så gott som det går.
igår var jag med johanna,ludde&linus. vi var hemma hos linus sedan gick johanna hem, jag och ludde gick till tåget för att åka hem till mig och kolla film, jag somnade! ovanligt, men klockan var iof halv tre så ah. när ludde hade åkt somnade jag som en stock och vaknade klockan tolv idag, skööööönt vill jag allt lova!

nej men jag hör av mig senare,måste tagga litegrann! höhö.
en sak! IKVÄLL SKA JAG KANSKE BAKA LUSSE-BULLAR!

Puss

Kommentarer
Postat av: d

vem är ludde? heter inte din pojkvän patrik? eller de kanske är slut?

2008-11-29 @ 19:18:23
Postat av: Madeleine

Ludde är min kompis! vadå bara för att man är med en killkompis betydet väl inte det att han är min pojkvän? Jodå, jag är tillsammans med patrik fortfarande så!

2008-11-29 @ 21:53:55
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0