8 november

jag har precis kollat klart på made of honor den var faktiskt bra! så den kan jag ju bara rekomendera. jag är inte lite trött. bara typ död!?

gårdagskvällen blev lyckad, jag åkte ut till amanda, och herrejesus vad folk det var. först var det lite småsegt men blev roligare,även fast det hände lite tråkigheter! måste säga att sånt är så jävla respektlöst, EN person förstör för alla.

Vad jag ska säga om skoldagen igår.. den var faktiskt riktigt skön! väldigt slappt. och föresten så fick jag reda på mitt betyg i mediakunskapen, eller del betyg blev förvånad själv men VG så nu är det bara att fortsätta att kämpa. en sak till, vi fick frånvaron från veckan också! jag är så sjukt stolt över min låga frånvaro 0,25% alltså 15 min på en veckan. ojoj madeleine, du har verkligen skärpt dig. fortsätt kämpa!

idag kommer min älsklingskusin hit.
mohaha, vi ska bada badtunna! pappa har precis börjat älda, min föreldrar ska nämligen bort så inte bara att vi ska bada vi får huset nääääästan för oss själva. jäkligt skönt faktiskt. vi ska väl laga till någon god mat sedan får vi se vad som händer.

Men nu ska jag äta frukost och göra mig iordning!
pusss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0