fredagar=efterlängtade!

gokväll era små mumsbullar! nu sitter jag här med hårinpackning, ett glas pärondryck, mackor & det där jävla engelska arbetet.. okej från början lät allting perfekt men så fort jag kom till engelskan så blev det lite mindre perfekt. och föresten måste jag läsa på instuderingsfrågorna till mediakunskapen. men aja! kanske hinner det också.

Min dag har varit fin tror jag. ganska så jobbigt med tanke på att vi bara har haft kärnämnen och inte lite av dom heller. usch&fy. livet är allt bra hårt ibland. jag har tränat också, gick väl ah ganska bra förutom konditionen, jag kan ju bara säga HA-HA. jag och johanna la oss ner på golvet och klagade nästan hela tiden på att det var så jävla jobbigt. vart fan har kondisen tagit vägen johanna? frågan är ju.

IMÅN ÄR DET FREDAG! åhåhåhåhåhåh, blir man inte oerhört glad av att tänka på det. jo det är det minsta man kan säga. imorgon ska jag iaf leka med min lilla muff johanna om ni ville veta.

Nu ska jag nog krypa till sängs och skriva klart engelskan. sovsött
puss!

ps. jag vill göra något med mitt hår, men vad?!?!?!?!? nya färg eler ny frisyr, svårt det där. hej


Kommentarer
Postat av: joh'

2008-11-14 @ 15:48:41
Postat av: johanna

ojj, ja det undrar jag med, den är ju som bortblåst!!!

2008-11-14 @ 15:49:27
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0