frida är en góbit!

pfister sitter bredvid mig jjust nu. vi har varit i alingsås och fikat. sedan åkte vi hem till henne och packade väskan för att åka vidare till mig och sova över. nu har vi även målat naglarna, tagit kort, druckit te och nu ska vi snart krypa ner och sova. jag vill också tillägga att jag är äckligt trött och kommer somna på momangen! hon är så gullig +att hon är jävligt brun. nejdå jag är inte alls avundsjuk.

nu blir det sängen men först bilderna som jag lovade igår!


varm choklad med vispgrädde, detni!


värdens godaste kladdkaka med vispgrädde.


pfister är som sagt brun och fin! pepparkaaaaaakaaaaaa

sen kom jag på en sak. jag har inte vissat min piercing ännu. så nu ska ni få en bild på den.

hihi, ah jag vet att min mage är hårig.

men nu ska jag sova. pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0