fyra timmars fika!

idag slutade vi klockan ELVA förstår ni hur tidigt det är? helt sick. men helt underbart måste jag tillägga. jag och agnes gick till stan och satte oss på viola för att ta oss en macka. sedan roterade vi vidare till expresso house där vi mötte upp olivia och satt i närmare exakt fyra timmar. haha! lite senare kom johanna också. en sväng på stan hann vi med också för att blandannat köpa en sak! ni får se imorgon, en helt ny förändring på en viss johanna. YOU WILL SEE!
 
johanna följde sedan med mig hem och pyssslade. nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på hög bra musik,låter väl ganska trevligt ändå? vilken sekund som helst ska jag rusa ner för trappen öppna skafferiet sätta på hett vatten och göra chaite!

Jag är stressad, måste köpa julklappar och såndär! hjääääälp vart har min fantasi tagit vägen?
nya skor behövs också. men det har jag redan hittat, ett par slags kängor från vagabond!
sedan behöver jag även en ny jacka, kanske lägger upp en bild på den jag är intreserad av så titta in senare eller imorgon!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: mikaela!

brunhårfärg!!!!!:)

2008-11-19 @ 22:21:13
Postat av: mikaela!

brunhårfärg!!!!!:)

2008-11-19 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0