godkväll

jag sitter i mina egna tankar och längtar bort från regniga alingsås. hur skönt hade det inte varit att befinna sig i något varmt och skönt land precis just nu? eeehh jag vill inte ens prata om det. men nu till dagen som jag har tillbringat med putte.. vi bastade ju som sagt, kändes oerhört skönt efteråt med tanke på att man rensar huden totalt, alltså man får ut allt smutts och sånt som inte ska vara i huden eftersom att man svettas så mycket. efter det tog vi en dusch satte på oss myskläder och kröp ner i sängen. mysigare kan det nog faktiskt inte bli!
 föresten en sak till, johanna,jag&agnes ska spela in en musikvideo vilket kommer bli sjukligt skoj. hoppas att ni
någongång framöver kan få ett smakprov.

imorgon slutar vi klockan elva, dåååååligt! hoppas ni blir riktigt avundsjuka. undra vad jag ska ta och hitta på.. kanske en sväng på stan eller något annat trevligt. fast iof behövs det faktiskt plugga från min sida,fårse om jag orkar!
  nej nu skall jag krypa ner i sängen och sätta på ett avsnitt av gossip girl.

PUSS adiooooooos!


Kommentarer
Postat av: Sofie

SVAR: hihi okej, vad bra att jag inte brr mig vad som är innte och ute då ^o jag behöver vaarmaa klder och då finns det typ inget bättre. sen vet jag att jag ska få en också :*

2008-11-19 @ 20:29:37
URL: http://soffiemartisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0