j a m e s m o r r i s o n

hej sötkorvar!
hur mår niiiiiiiiiii today?
jag mår hyfsat, inte toppen kanske men det går..det bästa med dagen har faktiskt varit att jag har sovit i tre timmar, ni förstår nog inte hur gött det är. ganska sjukt igentligen,men det är antagligen för att jag inte sover på nattten >< okej ganska logiskt.

skodagen har varit seg, började med svenska! jag älskar svenska, det är så jävla roligt.. skriva är det bästa som finns tror jag! eller inom skolan då förståss. sedan hade vi matte.. som är det tråkigaste inom skolan. och till sist hade vi arbetslivsmiljö eller vad det nu heter, faktiskt för sista gången vilken kändes jävligt gött! men det avslutades iaf med ett prov.. jag hade trott att det skulle vara mycket svårare, men det kändes som att det gick helt okej ändå!
   jag och johanna gick till storken efter skolan för att leta efter en hårklämma, min gick sönder igår! jävlaotur asså för dom är såå praktiska.

(En stor del av dagen har jag lyssnat på låten här nedan! om och om igen.. och då kanske ni anar att den är bra!? enligt ig iaf, så gör som jag säger. tryck på play och luta er tillbaka.. )




nu kommer fia, så jag måste kila!
hörs senare. puss å kram

Kommentarer
Postat av: fisen

HAHA man får väll säga så att vi sov ju inte så mycket iaf ;) armeunderkläder och bajskrigsmålning är grejjer;)

2008-11-05 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0