jag är bara oaktiv!

heeeelllllooow!
förlåt att jag inte har uppdaterat jag har varit väldigt oaktiv eller ah, kanske bara lat?! men nu ska ni bannemej få lite uppdatering.

Igår var jag först med fia på stan, vi kollade efter lite kläder till halloween festen! sedan åkte jag hem och fixade litegrann. sedan kom både patrik och fia till mig för att göra sig iordning. jag var 80-talet eller ah hur man ska uttrycka sig! patrik var tjej,haha ni skulle sätt.. tyvärr har jag ingen bild på honom men hoppas ni förstår att han såg jävligt rolig ut. Fia var kille, faktiskt patrik, hon hade alla hans kläder och så vidare. vi åkte in till linnea som hade festen. alla var otroligt snyggt utklädda jag lovar att det kommer bilder imorgon!

Idag har jag varit i göteborg med putte.. jag hittade faktiskt en del!

stor gosig sjal från monki
mössa från h&m
vantar från h&m
svart t-shirt med rosett från monki

åh, jag vill ha en midjekjol också! jag hittade faktiskt en riktigt fin idag! svart med dragkedja från monki, och jag har lovat mig själv att inhandla den! men det var väldigt trevligt iaf. vi pratade väldigt mycket och åt mcdonalds, gott som vanligt!

sedan åkte jag hem till mig och packade väskan för att sedan åka till patrik och titta på film med fia, simon och patrik.. men simon kunde inte komma så det fick bli fia och patrik men det är inte fy skam det inte! nu ska vi faktiskt sova det är en dag imorgon också.

sovgott och puss på er


en go bild från, eh.. jag vet inte när! hehö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0