jag vill ha jul i mängder!

hej alla glada..& ledsna! nu sitter jag här igen. datorn i min famn och försöker tänka på julafton. hur mysigt det kommer bli med badtunnan,emelie och allt. jag vet precis vad jag önskar mig i julklapp. en systemkamera, och en väldans massa saker till rummet. mysiga prylar.
  kan ni gissa vad jag ska hitta på imån då? nej antagligen inte. jag ska träffa pfister. det var helt sjukt längesedan, somras om jag inte minns fel. hur kan man ens tillåta att träffas så sällan? nej det ska blir ändring på det vill jag lova >,< först ska vi fika någonstans sedan ska vi hem till någon av oss och ta massa snygga kort! hoppas att dom kommer upp imorgon också.

jag har också bestämt mig för en sak. någon kväll framöver ska jag skriva massa julklappsrim. jag har redan kommit på massa finuliga saker att skriva. jag och mammsi ska även baka lussebullar i mängder. guuuud vilka planer jag har! nej men nu ska jag gå ner och göra en kopp med jordgubbste och fortsätta att längta tll imorgon. okej allting utom skolan då!

PUSS&PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0