mysig dag

hurrahurrahurra! jag och patrik firar ju som sagt ett år idag.!! mohiohioooiahiao.. lite knepiga ord flyger ut från min mun förtillfället. min dag har varit väldigt fin.

efterskolan så satt jag kvar en timma och pluggade på det där jävla magasinet..usch&fy! men nu är det bannemej inlämnat. efter det fick jag skynda mig till tåget och sedan skynda mig från stationen hem eftersom att jag och patrik skulle iväg och äta mat på musses. vi körde och hämtade upp patrik.

Vi beställde:
Grillad kycklingfilé med räfflad potatis!
Skivad lammfilé med räfflad potatis!
Glass med vitchoklad och karamellsås!

och lite annat till såklart.. men detaljer behöver vi inte gå in på. men fasligt gott var det vill jag lova.

Jag fick faktiskt tre presenter av honom också,
en jättefin tröja med tryck på
örhängen
och en rödros!
mohaha, jo jag vet jag har världens sötaste pojkvän.
Men nu ska vi kurra ihop oss i sängen och sätta på en film.
hörsimån! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0