navel piercing!

förlåt att jag inte har uppdaterat! har bara varit för lat helt enkelt. men nu ska ni banne mig få läsa tills ögon gå i kors. först till gårdagen! skolan var hyfsat slapp iochmed att jag och johanna gick hem klockan tolv, meningen var att vi skulle in till göteborg men vi stötte på wille så istället följde vi med hem till honom och lagade mat, stuvademakaroner (vilket jag är bäst på) & en god sallad.
Tiden rann iväg fort som tusan så klockan halv fyra kom vi iväg med tåget till göteborg. först gick vi till panache eftersom att jag skulle pierca naveln, men nehe! dom var så sjukt otrevliga, dom var nämligen tvugna att prata med ens föreldrar så jag frågade snällt om jag kunde få låna telefonen! NEJ! svarar dom otrevligt, NEHEPP där gick ni miste om femhundraspänn!
Vi gick vidare till något annat ställe där det gick fint! trevligt folk också. Så nu är naveln piercad!!! men en sak vill jag lova. det gör ont! fast det är klart värt det. Hoppas att jag kan lägga upp en bild på det så småning om, det vill bara till att jag orkar ta en. resten av kvällen igår gick åt till plugg med patrik. jätte roligt!

Idag har det iaf varit sjukligt slappt i skolan, vi har liksom inte gjort någonting! eller jo prov som förmodligen gick åt skogen. men sedan hade vi håltimma i två och en halv timma. efter det en slapp engelska lektion och sedan matte, men idag var kristina på bra humör så vi fick sluta tidigare och allt! bra start på en fredag måste jag erkänna. jag vet faktiskt inte vad som händer ikväll, men jag ska nog vara med johanna!
men nu blir det sängen för min del, håller på att dö av trötthet.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Frida

oh nice, måste faktiskt erkänna att första tiden med naveln är riktigt jobbig, men se bara till att hålla det rent och så så tror jag nog det går bra ;) byt inte innan det är helt läkt heller, det misstaget gör ju typ alla. haha jag känner mig som en morsa men tänkte bara ge dig några tips, hehe :)

2008-11-21 @ 23:56:08
URL: http://fridacharlottaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0