onsdag!

hej everyone! hur mås det?
med mig går det lite upp&ner, just nu har jag ont i halsen och känner mig lite sjuk. hoppas det går över vilket det förmodligen gör.
Ja, jag tvättade precis av min ansiktsmask.. gud vad man känner sig fräsch! eller ah, fräschare iaf. jag var väldigt nära på att göra hårinpackning också men jag är då alltid för lat! dagen har spenderats framför datorn och med patrik. vi åt godis och kollade på BECK vilket vi nästan alltid gör nu för tiden. fyy satan, dom filmerna är farligt bra! jag säger bara gunvald (mikael persbrandt) åhhhhhh,du är så bäst! höhö. igentligen behöver jag plugga väldans mycket men min hjärna orkar inte tänka just nu så nepp det blir till att sitta här hela kvällen. en sak till! Jag blir så sur på att inte gossip girl har kommit ut ännu.. det kommer ALLTID ut natten mellan måndagen & tisdagen. jaja that's life!
   Skolan har varit väldigt seg,fast okej jag måste erkänna att det har varit ganska slappt till en viss del. jag och johanna har roat oss med att ta kort på aquas lektion. hade han sett det så hade han nog metat med oss ><

       

jo men visst, somliga har skoj på lektionerna!
frågan är ju hur det blir imorgon, om jag känner mig bättre går jag nog till skolan annars blir det till att stanna hemma och gotta sig i sängen. åhsåroligt

godnatt sovgott!
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ciss

Älskar första bilden :O

2008-11-27 @ 22:14:35
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: madd!

haha, nämen! tack ciss =D

2008-11-28 @ 06:36:05
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0