snusk

mohahahahahahahahah jag är fan galen!
okej, jag är bara på lite konstigt humör.. vad kan det bero på??!?! frågan är ju.

jag har då suttit i skolan i ca 12 tim.. känner mig redig! jag har pluggat på mitt magasin som aldrig blir klart men nu jävlar. jag har bara krönikan kvar. och den hinner jag säkert att skriva klart imorgon. såja! ganska lyckat ändå. fia är hos mig förtillfället, hon ska sova här. mysigt, just nu ligger hon och pillar mig med sina tår, okej det lät lite perverst.

imorgon är en mycket stor dag! just so you know.
sovgott
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var ju snuskigt! ;)

2008-11-10 @ 23:18:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: fisen

vafan?! haha

2008-11-12 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0