söndagsmorgon!

ih,det är så mysigt här hemma. mamma satte upp ljusstakar och såntdär igår, lite tidigt kanske, eller okej väldigt tidigt! men gud vad det är mysigt. när jag kom hem igår så lös alla fönster upp av ljusstakarna. fast jag har ingen på mitt rum, utan jag har en istapp fast åt andra hållet om ni förstår vad jag menar. ehöh,intresseklubben antecknar förstår jag! 
   allting är bara sååå fint idag!

- världens finaste patrik ligger i min säng
- vädret är helt underbart
- vi har en tårta stående nere i kylen


aah idag känns allting sådär perfekt. jag har planerat att jag och patrik ska gå världens längsta promenad. hoppas att han går med på det. +att vi ska ta med oss varmchoklad ut och sätta oss och fika på något mysigt ställe. jag ska ta på mig min riktiga skidjacka för den är så varm och jag känner för att se ut som en boll.
  ikväll ska jag kolla på någon julfilm, det är det bästa man kan göra när det är kallt och lite halv snöit ute.

Nej nu ska jag gå ner, värma en kopp te, göra frukost på sängen till min älskling!
puss och kram


eftersom att julen snart är här får ni en bild från förra året. på bilden ser
ni mig och erik. +lite lussebullar & pepparkakor!

Kommentarer
Postat av: johanna

ersen man är på sjukt bra humör idag, ska också kolla julfilmer :)

2008-11-23 @ 11:34:57
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0