2 november

godkvällen tant ellen!
hoho där fick jag till det.

Hoppas ni mår bra, med mig är det väl bra..trött/orolig/trött igen och ahh allmänt osugen på skola. hoppas att det blir bättre. Dagen/kvällen har varit bra, vi åkte som sagt in till kycklingcupen.. alltså, jag,fia,patrik,simon,mikaela&johanna! det var trevligt..vi åt även på venetzia ursäkta stavningen. gott vare! sedan gick vi tillbaka men då var tydligen alla matcherna slut så då åkte vi hem. jag och patrik gick en promenad sedan badade vi i badtunnan.

Nu sitter jag här med fia! moahahah, vi har damp som vanligt!!!!! vi ska snart sova! men först ska ni få lite bilder från halloween! hoppas ni tycker om dom.


julia,william och värdinnan själv!


emo killarna!


ronny,ragge och johan (terroristjävel))


en snygg och ganska full patrik!


80-talet och benjamin!


grottmänskorna och agnes!


vi avslutar med en puss på cissi! trevlig kväll

Nu när ni har fått så många fina bilder kan ni få ett litet skämt också som jag själv satt och skrattade åt.

Vad säger dressingen när man tar ut den ur kylskåpet?
Please close the door, iam dressing!

Kommentarer
Postat av: PATRIK WENANDER!!!

Fina bilder, speciellt på mig! :) din blogg är neehjs NU! :D pussen!

2008-11-02 @ 23:27:04
Postat av: Sanna

Sjukt bra idé att klä ut sig till smurfar :)

2008-11-06 @ 12:10:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0