skolan dödar mig!

gud vad jag saknar sommaren! fast på samma gång vill jag faktiskt ha vinter. ha på sig gosiga stora tröjor och stora gosiga halsdukar. men jag tänker så mycket på sommarn just nu. allting skojjigt! och framför allt.. sommarlov!!! jaja sånt är livet.
efter skolan idag gick jag och frida in till stan och fikade på viola, kladdkaka såklart! efter det åkte jag och mammsen till maxi för att handla. när jag kom hem gjorde mamma lite mat. sedan var det dags för träning, vilket var ganska roligt. idag var vi rekord många ungefär 10stycken. just nu mår jag jätte illa.. vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något annat. men jag ska sova om en stund så jag hoppas att det försvinner till imorgon då jag ska ha lektion med aqua.
   JIPPE!!!! nej men väldigt oskönt. efter skolan ska jag plugga som ett jävla as. usch! skolan tar fan död på mig.
ni kanske får ett låttips lite senare så kika in då!





jag blir så sjuuuuuukt sugen på att åka när jag ser bilderna på mig och min kära bräda.
jag och patrik i skåne liksom, det var inga dåliga grejjer det inte.
  nej nu ska jag sova. PUSS&GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är fin du Madde!

2008-11-26 @ 09:02:01
Postat av: maddis

nej men tack sötnos! :)

2008-11-26 @ 16:27:23
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0