Måndag är lika med trött!

Hej alla glada! och ledsena..
ojojoj.. gud vad jag mår dåligt, trött och jävligt otaggad på allting i sin allmänhet, jag vill inte gå i skolan.. jag vet inte ens vem jag själv är.. jag känner inte ens mig sjäv längre! aaaaaaaah, jag låter som en riktig sån där "hej tyck synd om mig" men jag är faktiskt på sjukt dåligt humör just nu. Kanske bara en period..

Dagen har varit upp&ner.. började med att vi fick se en film på engelskan "gillbert grape" för er som inte har sett den kan jag ju bara säga att då har ni missat något! jag har sett den förut men den jääävligt bra vill jag lova. efter engelskan skulle vi ha idrott, jag hade med mig kläder och allt men nehe, då skulle vi tydligen simma..yippiiiie! så jag och johanna fick gymma nere i trimmhallen på nolhaga, eller ah det blev inte mycket trimmande men iaf! efter det så hade vi matte, vi fick tillbaka proven..seriöst hur dålig får man lov att vara? inte lika dålig som mig iaf! fyy är allt jag kan säga.
  Efter skolan åkte jag och min kära vän johanna in till stora staden (göteborg) och på tåget träffade vi även jamal som följde med in till göteborg och gick med oss på stan. jag var smakråd till johanna, hon hittade kanon fina saker! själv köpte jag bara en enkel t-shirt.. mörk lila på h&m faktiskt.

Senare på kvällen åkte jag hem till patrik en sväng.. vi pratade,åt och myste bara!

Ja och nu sitter jag här igen! klockan är för mycket och jag fick precis reda på att matchen imån är inställd.. på ett sätt är det bra och ett är det dåligt.. jag var taggad som fan.. men jävligt opassande tid! jag har även prov imån! gissa om jag kan något? naaaaaaaaaaaaaääe. bramadeleinebra.

nu måste jag sova och plugga litegrann.
hörs imån! pussochgodnatt


charmiga tjejer 92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0