15 november

jag är bara en aning trött! vill igentligen fortsätta att sova bort dagen, men det skulle kännas oerhört ovärt. man vill liksom inte ligga och sova bort en hel helg!

gårdagen var hm vad ska man säga...seg och allmänt jävla regnig. efter en ganska så seg dag i skolan åkte jag hem. senare kom johanna hit och vi roterade vidare in till stan. meningen var att vi skulle träffa kevin men han envisades med att vi skulle spela monopol men nej! jag suger på spel och har aldrig spelat monopol. vi gick först till mcdonalds där vi åt litegrann! tjockt men gott. sedan dök fia,pfister&jossan upp så där satt vi och skrattade åt fula bilder som vi tog. sedan kom jonte,nicke,oskar&erik. vi satt och diskuterade media och massa andra oviktigheter. sedan tog vi tåget hem, kröp ner i sängen och somnade.

och vad händer idag? ingenting, verkligen ingenting,kul! fast ganska skönt med tanke på min trötthet. och en sak till, jag har sett på världens bästa skräckfilm "when a stanger calls" tack för tippset cissi! se den kan jag ju bara säga till er andra.

Nu ska jag äta frukost.
PUSS!


så här känner jag mig precis just nu. jag känner mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0