dagens

nu sitter jag här i min ensamhet och har precis ätit. herrejesus vad mätt jag är,känns bra. Dagen har varit bra, började med att jag kom till skolan och fick då reda på att vi hade inställd första lektion, engelska! oerhört skönt att slippa den förfärligt tråkiga lektionen. efter skolans slut kom mamma och hämtade mig. imorgon har vi rörlig bild, hoppas att vi får se på filmerna som vi spelade in förra veckan.. jag är tant haha. asså jag måste bara påpeka att jag är farligt sugen på fika, eller godsaker överhuvudtaget.

nu till gårdagen som jag spenderade med johanna. eller inte bara gårdagen utan hela helgen i stortsätt. vi gick ut på en liten höst promenix inna jag skulle hem igår så här får ni lite bilder också.

   
 
tur att jag har johanna för vad hade jag gjort utan henne?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0