Jag har tagit tag i mig själv!

rostad kvällsmacka med herrgårdsost.. lååter det inte lockande?
det var iaf det jag precis smaskade i mig, nådigt gott! det låter iof ganska så tråkigt men när man är slut efter en lång skoldag och en ganska så ansträngade träning så är det verkligen inget att leka med.

Jag uppdaterade aldrig igår men jag var för trött +att jag sov över hos fia. det var skit mysigt faktiskt förutom att jag somnade med en gång jag hade kommit dit.

Åter till dagen.
min dag har faktiskt varit bra. började med tråkig skola som ändå inte var så tråkig, hm där sa jag lite emot mig själv! efter skolan satt jag,johanna&cissi kvar en stund.. men sedan tog jag tåget home. och vet ni vad? jag pluggade..guud vad jag är duktig, jag har verkligen tagit tag i mig själv och bevisat att jag klarar av att ta ett visst ansvar..iaf till en ganska stor del. sedan följde jag med mamma till maxi för att sedan åka till träningen. 
  vi var 8 stycken,..yippie. allting blir så oseriöst! fast det var ändå hyfsat seriöst idag.

när jag och mammsen var på maxi så köpte jag en dryck, asså den är skitbra om man har problem med att äta på morgonen typ.. eller om det är äcklig mat i skolan! "valio shot" tror jag att den heter.. man häller i sig den och sedan står man sig i cirkus 3-4 tim. jävligt smidigt måjagsäga!

Och undra vad jag ska hitta på imorgon.. jag är jävligt sugen på en hemma kväll! fast jag funderar på att åka ut till snyggingamanda! men A-laget spelar imån också, hade varit ganska roligt att se.. men jag får se hur det blir med den saken.. jag tar det som det kommer!



livar upp med en bild på mig själv.

nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner och sova.
sovsötttis!
puss och kraam


Kommentarer
Postat av: johanna

sötmaddus<3

2008-11-06 @ 22:54:37
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

ska du säga, sötastejohannus<3

2008-11-06 @ 23:02:45
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0