inte helt fel med badtunna!

tjingtjong luftballong!

ojojoj.
här är man inte lite trött.. och mätt. jovars jag har precis ätit ett ungsvarmt äpple täckt med after eight och vanlijsås. sånt är lite för gott asså. helgen har faktiskt varit kanoneers! började i fredags med fest hos amanda, sedan lördag kom min kusin och johanna hit. vi åkte in till alingsås och mötte upp ludde & måns och åkte med dom till sollebrun. det var hur tråkigt som helst verkligen. vi stannade där en timma och sedan ringde vi johannas pappa så att han fick hämta oss och då följde även fia med oss.

Vi blev körda till mcdonalds där vi stannade för att äta litegrann. sedan tog vi tåget hem till mig och planerna var att vi skulle bada i badtunnan men den var inte varm för elden hade slocknat så aaaaahh lite otur. sedan kom bettan å hämtade fia. Då satte jag och emelie på en beck film å somnade omgående. ganska skön lördag bortsett från sollebrun.

Idag när vi vaknade gick vi ner och åt frukost.. sedan satte vi på "mirrors" okej den var faktiskt bra, bättre än vad jag trodde. och en sak till! jag kommer aldrig kunna somna ikväll. haha. efter det gick vi ner och badade i tunnan för då minsann hade pappa värmt upp den. lagom skönt så där! där i låg vi säkert i 2 timmar.

det var väl det. och justde! jag har varit hos patrik ikväll också, vi började att kolla på en film med stängde av den.. fråga mig inte varför. och föresten när jag och patrik busade råkade han knocka mig på läppen så jag har ett stort sår!!! usccccchhh vad ont det gör. nu ska ni allt få lite bilder från igår och idag!

snart blir det till att krypa ner i sängen för det är ny dag imorgon!

   
här var lite snygga bilder från i lördags




jag må säga att det är inte helt fel med badtunna asså.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0