14 oktober

Hej igen!
fortsättning av dagen, höhö.. lite annat än bara ha sovit faktiskt. JAG HAR VARIT I SKOLAN och på varenda lektion inte skolkat någonting, ganska coolt va? ojj, det där lät som att jag nästan skolkar jämt och det gör jag faktiskt inte, men det är bara det att jag är trött ibland och då kanske man går hem sista lektionen, men nää inte idag! jag är redig om jag får säga det själv^^,

Och nu kommer liteeee fortsättning på gårdagens inlägg då jag skrev om att jag var godis sugen och blablabla..ja minsann tänka säg jag åt tre små choklader på en lektion, ganska coolt det också va?! sen på rasten tog jag och johanna gamla bettan (cykeln) till stan och fikade, mums säger jag bara! fast inte så jätte mums ändå.. en äcklig köttbullemacka med brosk och fett! asså jag är emot sånt för er som inte vet, eller jag tycker det är äcklig bara, man liksom tappar matlusten. Men jah köpte även en bit kärleksmums, mums! Johanna gluffsade pankakor.

När jag kom hem från skolan så la jag mig i sängen, och bumms så hade jag somnat! två timmar efter vaknar jag och inser att jag inte komma hinna till träningen, men iaf så skyndade jag mig och kom bara en kvart försent, bättre sent än aldrig! träningen var ganska lyckad faktiskt.. jag gjorde mitt bästa ändå. Vi har faktiskt våran första seriematch på lördag kl: 1 och jag hoppas på  vinst såklart, men det klarar vi tjejer!

Nu ska jag skriva lite på min novell som handlar om en mobbad kille!
hadetfint.
puss puss puss och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0