19/10

hallå igen!
dagen har vart allt annat än bra.. vaknade och låg i sängen i ca 5 tim sedan gick jag upp och åt frukost. mamma och pappa är allt underbara ibland, riktigt förstående! efter frukosten gick jag och la mig igen.. orkade inte göra så mycket. men sedan kom mamma upp och frågade om jag ville bada i tunnan en stund, så jag fick offra mig.. eller ah om man kan kalla det offra sig men det var väl trevligt. sedan gjorde pappa mat, kyckling, ris och god sås!

så min dag har mest bestått av tårar. jag hoppas verkligen att allt blir bra igen!
nu kommer min älsklings fia hit, vi ska bada och kolla på skräckis, kan inte bli bättre.
tack för att du finns <3

Kommentarer
Postat av: fisen

finns alltid här för dig vettö;)<3

2008-10-20 @ 15:00:28
Postat av: madeleine

det betyder mycket serru! :)<3

2008-10-20 @ 15:39:06
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0